گروه خبري : آرشیو مقالات
تاريخ انتشار : 1397/12/29 - 16:44
كد :74

آسانسور هیدرولیکی جک از بغل

آسانسور هیدرولیکی میتواند از نوع مستقیم و یا غیر مستقیم باشد که در نوع مستقیم جک بصورت مستقیم و بردن واسطه به زیر یوک کابین (مستقیم زیر) یا یوک کنار کابین (مستقیم کنار) متصل میگردد و جک به طور مستقیم بر کابین آسانسور تاثیر گذاشته و کابین را به حرکت در می آورد در نوع آسانسور هیدرولیکی جک غیر مستقیم (جک بغل) جک توسط فیکستچر ریل هدایت شده و به فلکه ها متصل می گردد که روی آن فلکه های سیم بکسل به کابین متصل است و حرکت فلکه ها موجب حرکت سیم بکسل و در نهایت حرکت کابین آسانسور میشود.

آسانسور هیدرولیکی جک از بغل

جهت مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید.

09197941740

دراین سیستم یک پیت به عمق ۱٫۵ متر مورد نیاز می باشد.وجک در یک سمت از چاه در کنار دیوار یا آهنکشی نصب می شود.فضایی که از چاه به علت نصب جک پرت می شود به اندازه ۳۰ تا ۴۰ سانت می باشد.
ویژگی های آسانسورهای با سیستم جک غیر مستقیم بغل کابین:
 

  • در این سیستم برای تامین امنیت مکانیکی از سیستم پاراشوت های آنی ضربه ای استفاده می شود وبرای تامین امنیت هیدرولیکی در مواقع پاره شدن شلنگ از راپچرولو استفاده می شود.
  • عدم نیاز به حفر چاه وامکان استفاده از سه طرف از چاهک جهت ورود وخروج
  • حداکثر ظرفیت با احتساب وزن کابین ۱۵۰۰ کیلوگرم می باشد.
  • ارزانتر بودن سیستم به علت کوتاه تر بودن طول جک و پایین آمدن سایز پمپ به دلیل دوبرابر بودن سرعت کابین نسبت به جک
  • اورهد مورد نیاز دراین سیستم ۴٫۸۵ متر + فضای جان پناه تعریف شده در استاندارد EN 81 
  • از این سیستم معمولا در جاهایی استفاده می شود که:

۱-  امکان کندن چاه وجود نداشته باشد.
۲-   امکان نصب ریل جهت کابین به علت پانورامیک بودن سیستم و محدودیت های دیگر وجود نداشته باشد.
۳-   استفاده از دو ضلع چاه جهت ورود و خروج (در کابین های تونلی یا L شکل) مد نظر باشد.
۴-  از این سیستم معمولا در جاهایی استفاده می شود که:

  • پیت مورد نیاز جهت این سیستم ۱٫۵ متر می باشد.
  • در صورت عدم رعایت استاندارد EN 81  پیت و اورهد را می توان در پروژه های خاص کمتر نمود.
  • در سیستم های ماشین بر جک بغل به صورت دوبل استفاده می شود.

 

جهت مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید.

09197941740